Betaling
På hjemmesiden kan du betale med VISA samt mastercard. Mobilepay kan benyttes til enkeltbetalinger, dog ikke fortløbende kontingentbetaling

Det månedlige holdkontingent er beregnet som  1/12-del af årskontingent for holdet. Foreningens generalforsamling har besluttet, at årskontingentet for et hold opdeles i 12 rater pr. år, således at en rate dækker en kalendermåned.

Københavns Trampolinklub bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Det månedlige holdkontingent er beregnet som  1/12-del af årskontingent for holdet. Foreningens generalforsamling har besluttet, at årskontingentet for et hold opdeles i 12 rater pr. år, således at en rate dækker en kalendermåned.

Betaling sker forud og dækker den periode, der er angivet ved betalingen for tilmelding til hold.
Man er indmeldt og kan deltage i holdtræning, når man har betalt profiloprettelsesgebyr, og klubben har modtaget 1. kontingentbetaling (1 rate af det årlige kontingent) for deltagelse på et hold (angivet ved holdnummer). 
Kontingent betales månedsvis forud og opkræves den 1. i hver måned. Ved tilmelding til hold før den 15. i en måned opkræves det fulde kontingentbeløb. Efter den 15. i en måned betales 50 % af kontingentbeløbet for denne måned, og hvis man bliver tilmeldt efter den 25. betales kun 25 % af beløbet. Herefter opkræves der kontingent efter de gældende betingelser med forudbetaling til hver den 1. i en måned. Ved tilmelding bliver medlemmet tilmeldt automatisk betalingsopkrævning.
Hvis medlemmet får nyt betalingskort, er det medlemmets eget ansvar at rette betalingsoplysningerne på profilen.
KTKs medlemssystem er Zakobo. KTK benytter Clearhaus som indløser og Quickpay som betalingsgateway. Læs mere om sikkerhed ved online betaling.
Der opkræves administrationsgebyr ved håndtering af betalinger.

Ved 2. og 3. rykker i forbindelse med restance pålægges et rykkergebyr på 100 kr. Medlemmet (kunden)
 afholder selv eventuelle gebyrer m.v. til egen kortudsteder.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret, og der tilbydes derfor ikke refundering efter tilmelding til et hold eller holddeltagelse. Via dit login kan du til enhver tid se dine køb og tilmeldinger.

Udmeldelse

Udmeldelse kan ske på et ethvert tidspunkt, og skal ske skriftligt til  medlemsservice@kbhtrampolin.dk.
Ved holdtilmelding, hvor der opkræves et månedligt kontingent, registreres udmeldelsesdato  som den sidste dag i den måned kontingentbetaling dækker. Eksempel: Klubben modtager meddelelse om udmeldelse d. 20. i en måned, da vil medlemskabet først ophøre med udgangen af den pågældende måned, såfremt der er indbetalt medlemskontingent for måneden.

Brugernavn og adgangskode

Kunder, der ønsker at tilmelde sig hold hos Københavns Trampolinklub tildeles et brugernavn og en adgangskode. Det er kundens eget ansvar at opbevare disse informationer betryggende.

Force majeure

1. Foreningen er ikke ansvarlig for manglende eller forsinket opfyldelse af nogen af vore forpligtelser, som skyldes begivenheder uden for vores rimelige kontrol (force majeure)

2. Force majeure omfatter enhver handling, begivenhed, manglende begivenhed, undladelse eller ulykke uden for vores rimelige kontrol og omfatter især (uden begræsning) følgende:

2. 1 Strejke, lockout eller andre kollektive kampskridt

2.2 Civile uroligheder, oprør, invasion, terrorangreb eller trussel om terrorangreb, krig (uanset om den er erklæret eller ej) eller trussel om eller forberedelse til krig.

2.3 Brand, eksplosion, uvejr, oversvømmelse, jordskælv. sammensynkning, epidemi eller anden naturkatastrofe.

2.4 Umuliggørelse af brug af jernbaner, skibe, fly. biltransport eller andre offentlige eller private transportmidler

2.5 Umuliggørelse af brug af offentlige eller private telenetværk

2.6 En regerings handlinger, dekreter, lovgivning, forordninger eller begrænsninger. Dette gælder også kommunale og andre offentlige myndigheder som har hjemmel til at fastlægge og/eller definere , hvad vi som folkeoplysende forening skal henholde os til.

2.7 Vores opfyldelse af en kontrakt anses for at være ophævet i den periode, force majeure-begivenheden varer, og vi vil have udsættelse med opfyldelse i en sådan periodes varighed. Vi vil gøre vort bedste for at bringe Force majeure-begivenheden til ophør eller finde en løsning, hvorved vores forpligtelser i henhold til en kontrakt kan opfyldes på trods af Force majeure-begivenheden.

Ændring af priser og handelsbetingelser

De til enhver tid gældende priser og handelsbetingelser fremgår af hjemmesiden. Såfremt Københavns Trampolinklub ændrer i de gældende betingelser, vil alle medlemmer få besked om dette pr. mail.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kbhtrampolin@kbhtrampolin.dk

Vores sponsorer